Bungalow in Brouwershaven

Onze accommodatie in Zeeland is gelegen  op Schouwen Duiveland in het Landal vakantie park Port Greve te Brouwershaven. (Tussen Brouwershaven en Den Osse).
De accommodatie biedt voor elk wat wils. Zeeland herbergt vele prachtige dorpen en steden, denk aan Zierikzee, Veere, Middelburg, Vlissingen waar het gezellig rondkijken is, en van alles te doen is.
Ook voor de wandelaar en fietser is er veel te beleven, prachtig wandelen over het strand of in de aanwezige bosgebieden, of fietsen over de prachtige Zeeuwse wegen en over de dijken.
Uiteraard komt de watersport liefhebber ook helemaal aan zijn trekken op deze locatie.

De bungalow heeft de volgende voorzieningen:

Beganegrond:

De bungalow heeft op de begane grond het woongedeelte bestaande uit kamer met zithoek uitkijkend op de tuin en eethoek met een open keuken. Verder bevindt zich op de bedgane grond de badkamer (met douche en toilet) en een bergruimte (voor tuingereedschap, tuinmeubilair etc.). De badkamer en bergruimet zijn bereikbaar van uit de hal.

Bovenverdieping:

De bovenverdieping wordt bereikt via een open wenteltrap vanuit de woonkamer.
Er zijn twee slaapkamers, waarvan een met schuifpui en balkon. Op beide slaapkamers staan 2 bedden. Op de overloop bevindt zich een stapelbed zodat er totaal 6 slaapplaatsen zijn.

Link naar  : Landal park Port Greve

Evenementen, activiteiten, uitstapjes : VVV Zeeland